KoreaLand

تو این وب همه چی راجب کره میذاریم:)

Flower of Evil

  • Ghazal
  • جمعه ۲۹ مرداد ۰۰
  • ۲۱:۵۶

*** معرقی سریال ***

نام: Flower of Evil

زانر: هیجان انگیز، عاشقانه، درام، ملودرام، تحقیقاتی

تعداد قسمت: 16

سال ساخت: 2020

 

بازیگران:

Lee joon gi

Moon chae won

Seo hyun woo

Choi dae hoon

Nam gi ae

 

خلاصه داستان: 

بائک هی سونگ (Lee joon gi)  پدر مهربان و سخت کوشیست که با تلاش فراوان سعی میکند که هم در خانه و هم در محل کار، تمام نیروی خود را برای تلاش بیستر خرج کند. همسر او ، چا جی وون (Moon chae won)  کاراگاه تیزهوش و موفقیست که متوجه میشود پشت چهره فریبنده و خوبی های همسرش، گذشته وحشتناکیست که از همه پنهان میکند، پس سعی میکند راز این گذشته را کشف کند و ...

 

نظر ادمین: به بنظر من بعد عاشقان ماه،این بهترین سریال لی جونگی هست. خیلی داستان هیجان انگیز و باحالی داره، من خودم نقش زنه رو هم خیلی دوست درم، اینکه چطور در کنار اینکه از شوهرش دفاع میکنه، داره همزمان کارش رو هم به نحو احسنت انجام میده خیلی خوبه

بشدتتتت دیدن این سریال رو هم پیشنهاد میکنم:))))))

 

سایت برای دانلود:

Flower of Evil

 

عکس های سریال:

  • نمایش : ۲۰۶
  • نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    های گایز👋🏻👋🏻
    به بلاگ ما خوش اومدین!!
    اینجا ما همه چی راجب کره میذاریم.✨✨
    از معرفی غذاهای کره ای گرفته تا عکس مدل های مختلف هانبوک، بینیو و ...

    برای درخواست هاتون، کافیه برید تو بخش درخواستی کامنت بذارین. (تاکید میکنم، حتما تو بخش درخواستی!!)
    چون در غیر این صورت ممکنه درخواستتون یادم بره و ندونم زیر چه پستی کامنتش کردید.

    ✔ ادمین پذیرفته میشه!!
    پیوندهای روزانه