KoreaLand

تو این وب همه چی راجب کره میذاریم:)

Deranged

  • Ghazal
  • پنجشنبه ۲۸ مرداد ۰۰
  • ۱۶:۵۱

*** معرفی فیلم***

نام: Deranged

ژانر: پزشکی، هیجانی، رمز و راز

مدت زمان: 109 دقیقه

سال ساخت: 2012

 

بازیگران: 

1. kim myung min

2. lee hyeong cheol

3. jo han chul

4. yeom hyun seo

5. kim min jae

6. jo deok hyeon

 

خلاصه داستان:

این فیلم در مورد شیوع یک بیماری جدید و ناشناخته در شهر است که از طریق یک انگل حیوانی منتقل می شود و کنترل مغز انسان را بدست میگیرد. بیوشیمیست داستان می کوشد تا این انگل جهش یافته را نابود کند...

 

نظر ادمین: من خودم به شخصه این فیلمو واقعا دوست داشتم، یکی از دوستام بهم معرفی کردش و خودم اولش خیلی علاقه ای به دیدنش نداشتم ولی بالاخره دیدمش *-*

شاید بعضی جاها ببینین که تو قسمت ژانر، زدن ترسناک ولی به نظر من که اصلا ترسناک نبود. بیشتر هیجان اگیزه.

کلا نویسنده فیلم انگار اومده بوده تو سال 2012 کرونا رو پیش بینی کرده بوده ولی نه به عنوان یه ویروس، به عنوان یه انگل:/ 

یه انگل یهویی پیدا میشه که مردمو میکشه و حالا اینا باید بیان واسش یه دارویی چیزی درست کنن که اینم واسه خودش ماجرایی داره. 

قشنگ وضعیت ما تو دوران کرونا رو داره بیان میکنه -_-

داستان یجورییه که اول ماجرا، اوضاع بد میشه، بعد بدتر، بعد افتضاح، بعد افتضاح تر و یهویی خوب میشه. 

کلا وعضیه

ولی بهتون پیشنهاد میکنم که به هیییچ عنوان از دستش ندین :)

 

سایت برای دانلود:

Deranged

 

عکس های فیلم:

 

 

  • نمایش : ۲۲۵
  • نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    های گایز👋🏻👋🏻
    به بلاگ ما خوش اومدین!!
    اینجا ما همه چی راجب کره میذاریم.✨✨
    از معرفی غذاهای کره ای گرفته تا عکس مدل های مختلف هانبوک، بینیو و ...

    برای درخواست هاتون، کافیه برید تو بخش درخواستی کامنت بذارین. (تاکید میکنم، حتما تو بخش درخواستی!!)
    چون در غیر این صورت ممکنه درخواستتون یادم بره و ندونم زیر چه پستی کامنتش کردید.

    ✔ ادمین پذیرفته میشه!!
    پیوندهای روزانه